פורסם לראשונה במדור השיווק של ד''ר אסף בקר בירחון אותות של איגוד המפרסמים 2004, בתוספת יחודית לשנת 2010: מאמר זה אולי יוסיף לך ידע ואולי גם יביא לך רווחים משיווק באינטרנט - פרטים בהמשך
לפני עשר שנים זה כבר התחיל, אבל רק מעטים ידעו שהשיווק עובר לאינטרנט. לכן המשכנו כולנו לעסוק בשרשרת של שיווק ופרסום והיה לנו טוב: מה שאתה לא יודע, לא מציק לך. אבל עכשיו הסתיים העשור הראשון של המאה העשרים ואחת, וכולנו כבר שמענו על כך ש''כולם עושים המון כסף באינטרנט'' אבל מי זה כולם ואיפה הכסף? זה רק נותן לנו תחושה שאנחנו מפספסים את הרכבת. כך הרגשתי גם אני וכל המאמרים שקראתי בנושא רק בלבלו אותי, עד שמצאתי באינטרנט את הספר של הארווי סגל. אחרי כל כך הרבה זמן (וכסף) שבזבזתי על כל מיני מדריכים באינטרנט, בסוף מצאתי את המדריך הכי טוב למתחילים (ולמתקדמים) שלקח אותי צעד אחר צעד אל העולם החדש. יותר מזה, מתוך הכרת נפש המשווקים, הארווי קודם כל מלמד איך להשיג מכירות שיכניסו את הדולרים הראשונים להרמת המוראל, ואחר כך השמיים הם הגבול.
כן, ועוד משהו: את הספר קיבלתי חינם, כולל רשות להעביר אותו חינם לקוראים שלי. אז הנה בבקשה, לרשותכם המדריך שעזר לי ויעזור לכם להכנס ולהתקדם לעולם החדש של השיווק. אבל, אני מעדיף שקודם כל תקראו על נושא המאמר עצמו ורק אחר תלחצו על הלינק (לכן הכתובת כאן לא מופיעה כלינק, אלא רק למטה במשבצת). תעשו כך, ותקבלו גם את הספר וגם עוד כמה הפתעות מעניינות.
http://www.supertips.com/ultimate/x/?id=4499
טלפון סלולרי רב שימושי
מכשיר הסלולר, כמו "הפוד פרוססור" בזמנו, הולך ונהיה מכשיר שעושה הכל. היצרנים מוסיפים תכונות, והמפעילים יוצרים שימושים שמטרתם לשפר את ה-ARPU - ADDED REVENUE PER USER בכל דרך אפשרית כדי לפטור אותנו מכובד המטבעות בארנק.
בתוך כך שומרים המפעילים על עקרון חשוב: לא להעמיס על החשבון החודשי שימושים הכרוכים בתשלום גבוה לפעולה, שעלול לגרום למחשבה שניה של הלקוח לפני שימוש. העקרון אומר שעדיף שירות נוסף העולה כמה אגורות על מנת שכמה שיותר לקוחות ישתמשו בו "בלי חשבון" ואז המכפלות מדברות.
כך זה התחיל עם ה-SMS והורדת רינגטון, שבתחילה התחילו במחיר אפסי ומחירם עלה רק אחרי שהתמכרנו. זה ממשיך גם היום עם מיגוון תכנים ושימושים שעתידים להיות מקור הכנסה עיקרי של המפעילים.
אבל יש כמה שימושים שלא המפעילים יזמו, אלא דווקא המשתמשים. זה לא מפליא, כי אין למפעילים הכנסה משימושים אלה, שכל כולם נובעים מיצירתיות של קהל המשתמשים.
לשניים כאלה נחשפתי בהופעה של להקת כוורת בהיכל התרבות. הראשון: אנשים שנכנסו לאולם באיחור וחיפשו את מקומם בחשיכה, השתמשו בסלולר כפנס המאפשר לקרוא את מספר השורה והמושב, גם על הכרטיס וגם על המושב עצמו, מבלי להפריע לסביבה יותר ממה שכבר הפריעו.
אבל השימוש השני, המקורי יותר, היה באותם קטעים מלהיבים של ההופעה, כשהלהקה עוברת משיר קצבי שהעמיד את כולם על הרגליים בריקודים וקפיצות, לשיר שקט שפעם היה מביא את הקהל להניף נרות, גפרורים או מצתים דולקים ליצירת אוירה רומנטית.
עכשיו גבירותי ורבותי, לא עוד עשן ושריפת האצבעות: אחד אחד שלפו הצופים את הסלולר שלהם והדליקו את האולם באור נגוהות חללי, כל אחד בצבע שמפיק הדגם שלו, מורוד מזעזע ועד כחלחל מסתורי. לקצב המוזיקה הרומנטית הניעו כולם את ידיהם מצד לצד: "רוני, אל תלכי, אני פשוט רוצה אותך, איתי...".
לפני עשר שנים זה כבר התחיל, אבל רק מעטים ידעו שהשיווק עובר לאינטרנט. לכן המשכנו כולנו לעסוק בשרשרת של שיווק ופרסום והיה לנו טוב: מה שאתה לא יודע, לא מציק לך. אבל עכשיו הסתיים העשור הראשון של המאה העשרים ואחת, וכולנו כבר שמענו על כך ש''כולם עושים המון כסף באינטרנט'' אבל מי זה כולם ואיפה הכסף? זה רק נותן לנו תחושה שאנחנו מפספסים את הרכבת. כך הרגשתי גם אני וכל המאמרים שקראתי בנושא רק בלבלו אותי, עד שמצאתי באינטרנט את הספר של הארווי סגל. אחרי כל כך הרבה זמן (וכסף) שבזבזתי על כל מיני מדריכים באינטרנט, בסוף מצאתי את המדריך הכי טוב למתחילים (ולמתקדמים) שלקח אותי צעד אחר צעד אל העולם החדש. יותר מזה, מתוך הכרת נפש המשווקים, הארווי קודם כל מלמד איך להשיג מכירות שיכניסו את הדולרים הראשונים להרמת המוראל, ואחר כך השמיים הם הגבול.
כן, ועוד משהו: את הספר קיבלתי חינם, כולל רשות להעביר אותו חינם לקוראים שלי. אז הנה בבקשה, לרשותכם המדריך שעזר לי ויעזור לכם להכנס ולהתקדם לעולם החדש של השיווק. אבל, אני מעדיף שקודם כל תקראו על נושא המאמר עצמו ורק אחר תלחצו על הלינק (לכן הכתובת כאן לא מופיעה כלינק, אלא רק למטה במשבצת). תעשו כך, ותקבלו גם את הספר וגם עוד כמה הפתעות מעניינות.
http://www.supertips.com/ultimate/x/?id=4499
טלפון סלולרי רב שימושי
מכשיר הסלולר, כמו "הפוד פרוססור" בזמנו, הולך ונהיה מכשיר שעושה הכל. היצרנים מוסיפים תכונות, והמפעילים יוצרים שימושים שמטרתם לשפר את ה-ARPU - ADDED REVENUE PER USER בכל דרך אפשרית כדי לפטור אותנו מכובד המטבעות בארנק.
בתוך כך שומרים המפעילים על עקרון חשוב: לא להעמיס על החשבון החודשי שימושים הכרוכים בתשלום גבוה לפעולה, שעלול לגרום למחשבה שניה של הלקוח לפני שימוש. העקרון אומר שעדיף שירות נוסף העולה כמה אגורות על מנת שכמה שיותר לקוחות ישתמשו בו "בלי חשבון" ואז המכפלות מדברות.
כך זה התחיל עם ה-SMS והורדת רינגטון, שבתחילה התחילו במחיר אפסי ומחירם עלה רק אחרי שהתמכרנו. זה ממשיך גם היום עם מיגוון תכנים ושימושים שעתידים להיות מקור הכנסה עיקרי של המפעילים.
אבל יש כמה שימושים שלא המפעילים יזמו, אלא דווקא המשתמשים. זה לא מפליא, כי אין למפעילים הכנסה משימושים אלה, שכל כולם נובעים מיצירתיות של קהל המשתמשים.
לשניים כאלה נחשפתי בהופעה של להקת כוורת בהיכל התרבות. הראשון: אנשים שנכנסו לאולם באיחור וחיפשו את מקומם בחשיכה, השתמשו בסלולר כפנס המאפשר לקרוא את מספר השורה והמושב, גם על הכרטיס וגם על המושב עצמו, מבלי להפריע לסביבה יותר ממה שכבר הפריעו.
אבל השימוש השני, המקורי יותר, היה באותם קטעים מלהיבים של ההופעה, כשהלהקה עוברת משיר קצבי שהעמיד את כולם על הרגליים בריקודים וקפיצות, לשיר שקט שפעם היה מביא את הקהל להניף נרות, גפרורים או מצתים דולקים ליצירת אוירה רומנטית.
עכשיו גבירותי ורבותי, לא עוד עשן ושריפת האצבעות: אחד אחד שלפו הצופים את הסלולר שלהם והדליקו את האולם באור נגוהות חללי, כל אחד בצבע שמפיק הדגם שלו, מורוד מזעזע ועד כחלחל מסתורי. לקצב המוזיקה הרומנטית הניעו כולם את ידיהם מצד לצד: "רוני, אל תלכי, אני פשוט רוצה אותך, איתי...".
שיווק המכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים https://www.nosweat.co.il/
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.